pátek 13. července 2007

Kvíz #2

Tak a konečně prozradíme výsledky druhého kvízu. Po poměrně úspěšném prvním hlasování, jste tentokrát dopadli trochu hůře! Ale nezoufejte další kvíz zkusíme udělat trochu jednoduší. :-)

Jak již asi tušíte špunty do uší, nejsou tou nejzbytečnější věcí, i když dostali nejvíce hlasů. Možná pro mě jsou k ničemu, ale Hanka je občas používá. Zvláště po náročné šichtě, když se chce pořádně prospat.
(A zvláště pak k ránu, když nám u dveří mňoukají kočky, štěkají štěňata nebo vyřvávají spolubydlící. Ale ne, není to tu s nima až tak strašný. Kdo mě zná opravdu dobře, ví, že já využiju špunty do uší i při cestě autobusem z Brna do Prahy ;) - pozn. Hanka)

Co se týče mobilu, vaší druhé volby, opět jste šáhli vedle. Je pravda, že zde v Boulderu není signál, ale během několika prvních dnů v Salt Lake City jsme mobil hojně využívali.

Pouze 4 hlasy získal nejvíce používaný artikl - spacák. Hanka ho používá jako peřinu každý den. Opalovací krém samozřejmě také používáme. Hlavně na celodenní výlety nám při zdejších vedrech ani nic jiného nezbývá. Sám se divím, že jsem se ještě nespálil.

Správná odpověď je tedy už jasná. Ano, jedná se o fén! Hlavní důvod je ten, že má českou elektrickou zástrčku a funguje jen na 220V. V Americe se používá napětí 120V a evropské zástrčky do těch amerických prostě nenarvete. Jelikož je potřeba 220 nepomůže ani redukce. Je nám tedy fén úplně k ničemu. Ještě že si ho Hanka na poslední chvíli přibalila! :)

Přiznávám, že tentokrát to byl trochu chyták, ale snad nám to odpustíte :) Odepište do komentářů pod tento článek, jak jste kdo hlasoval. Po několika kvízech můžeme vyhlásit celkové(ho) vítěze a možná i zajistit nějakou tu cenu.

7 komentářů:

Jan řekl(a)...

Ahojky, abych si zvysil sance, hlasoval jsem petkrát, pokazde jinak. Takze jsem se strefil. Uz podruhe, tak asi vyhraji. Mel bys to Pavle osetrit, aby slo z kazde adresy hlasovat jen jednou (lidi sou kurvy):( Tatínek

Anonymní řekl(a)...

nazdar, nejak jsem zaspal zacatek tohohle blogu, ale ted uz se budu snazit;) tak sup sem s dalsim kvizem, at muzu taky hlasovat:)))
jinak dobre pocteni, zvlaste pak musim pochvalit delku prispevku (neni to moc dlouhe;D

z Prahy (zase uz) zdravi Vitek

Unknown řekl(a)...

2Jan: No trochu to osetrene je, ale tolik to ani nejde. A ani se mi moc nechce. Vzdyt o nic nejde, kdyz nekdo chce sidit, at to osidi. Vzdyt ten kviz je jenom takova sranda. Kdyz nekomu udela radost, ze zahlasoval pro kazdou moznost a trefil se, tak mu to prejme :)

2V-tec: Cau chlape, no jo mel jsem vam poslat link driv. Dik za pochvalu :) Presne, prispevky se snazime kratit, aby to bylo citelny. Kviz bude zitra (Utah time).

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Pavle, no zamyslim se nad sebou, ale nevi, zda se ovladnu. Touha po vitezstvi ve vasem kvizu je velika. Kazdopadne jsem rad, ze mi to prejete. 8-)

Starosta/Geg řekl(a)...

Cau decka, tak sem si konecne nasel cas na vas blog. no mate se koukam uplne prekrasne. Ten zapadakov se mi fakt libi. Ty fotky s vodopadem mi pripominaji Ribbon Falls v Yellowstonu. No je to podobna nadhera. Mejte se fajnove a mozna nez dojedete uz budu na svy rocni praxi v Melbourne nebo Singaporu...uvidime kdo mi da lepsi nabidku :)
sta

Hannah řekl(a)...

Ahoj Starostíku! Dekujeme moc za milý vzkazík! Jsme moc radi, ze sis udelal cas na nas blog. Jo, je tu opravdu nadherne a snazime si to tu poradne uzivat :)Wow, Singapour i Melbourne zni super. Regulerni aiesec praxe nebo co to bude zac? :)
Moc zdravime zpatky do Ceska, mej se fajn!

Gábi řekl(a)...

Ahoj Hani!:-) Máte úplně úžasný stránky! Všechno se to skvěle čte! A ty kočky jsou taky super:-D Tak zdravím všechny, mějte se krásně:-)
G.Nečasová